Adres - Reisverslag uit Rauris, Oostenrijk van Tirsa Vries - WaarBenJij.nu Adres - Reisverslag uit Rauris, Oostenrijk van Tirsa Vries - WaarBenJij.nu

Adres

Door: Tirsa

Blijf op de hoogte en volg Tirsa

17 December 2013 | Oostenrijk, Rauris

Voor de mensen die het leuk vinden om kerstkaarten, voor over een hele lange tijd verjaardagskaarten of trouwkaarten (ann=) ) te sturen, is dit mijn adres:

Ik verblijf in een hotelachtigiets:
Pinzgauerhof, zimmer (kamer) 4
Hundsdorfstraße 10
5661 Rauris, Österreich

Voor de rest heb ik 2 grieken en een hongaar ontmoet in mijn hotel, die ook het hele seizoen werken in dit gebied (kok, serveren en funslope maker), dus dat is leuk =)

Morgen komen de andere Nederlanders. Het zal mij benieuwen hoe dat gaat zijn!

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tirsa

Actief sinds 06 Dec. 2013
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 5008

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 31 Maart 2013

Met de bus naar Kaprun, Oostenrijk

Landen bezocht: