Met de bus naar Kaprun! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Tirsa Vries - WaarBenJij.nu Met de bus naar Kaprun! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Tirsa Vries - WaarBenJij.nu

Met de bus naar Kaprun!

Door: Tirsa

Blijf op de hoogte en volg Tirsa

06 December 2013 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Lieve allemaal,

Vanavond is het zover, ik vertrek met de bus naar Kaprun! Daar zal ik (hopelijk) mijn Anwärter diploma gaan halen. 15 december vertrek ik vervolgens naar Rauris, om daar 3,5 maand skiles te geven. Ik heb er zin in! Toch vind ik het ook raar om zo lang weg te gaan.

Gelukkig heb ik van (bijna) iedereen afscheid kunnen nemen. Gister was ook de laatste werkdag bij GGZ centraal; ook een gek gevoel om daar 'nooit' meer te komen.

Ik ga jullie ongetwijfeld missen! Hier kunnen jullie in ieder geval bijhouden wat ik allemaal aan het uitspoken ben =) Als je het leuk vind kun je jezelf links onderin toevoegen aan een mailinglijst. Dan krijg je een mailtje op het moment dat ik een nieuw reisverslag heb geplaatst.

Liefs,

Tirsa

  • 06 December 2013 - 15:52

    Franske (nichtje Van Roos):

    Hi! Als Hans Schrom er ook is, kies hem als jou opleider, hij is echt fantastisch! Hele goeie trainer! Heel veel plezier:)

    Groetjes, Franske

  • 06 December 2013 - 15:58

    Tirsa De Vries:

    Thanks voor de tip! Ik had bij mijn NSL opleiding Tomas Schuijtemaker. Hem vond ik ook erg goed, maar ik zal de naam Hans Schrom in mijn oren knopen =)

  • 10 December 2013 - 09:42

    Opa Harryvan:

    Bedankt voor tot zover. Sterkte in alles en Gode bevolen. Liefs Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tirsa

Actief sinds 06 Dec. 2013
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 5029

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 31 Maart 2013

Met de bus naar Kaprun, Oostenrijk

Landen bezocht: